יום שישי, 5 בדצמבר 2014

סניקרס דודלס

אני חושבת שמנטקה ופרויקט "כחומר ביד הבלוגר" התעלו על עצמם הפעם. באתגר החודשי, חומר הגלם שניתן לנו הוא *Drum roll*
ממתקי שוקולד!


עכשיו, בואו נודה בזה. ממתקי שוקולד מעולים בפני עצמם.
כאילו, אם הייתי יכולה לחיות על טעמי, הייתי עושה את זה. או קיט קט. או טוויקס. או סניקרס. ריזס קאפס!!!!
בגדול, שילוב של אלה מרגיש לי כמו תפריט מאוזן.


אבל במקום זה אני אוכלת פשטידות ברוקולי ומרק ירקות. אז אני קצת מאוכזבת מעצמי בנושא הזה. 
אני מבטיחה אבל לנסות להשתפר :(


בכל מקרה, כן.. אני מתחילה להתפזר. אז תנו לי רגע לאסוף את עצמי ונמשיך.
.
.
.
טוב, אני מוכנה.


אז ממתקי שוקולד! אחרי חודשיים שלא השתתפתי בפרויקט עקב לו"ז סופר עמוס [מה, לסיים תואר שני זה קלי קלות], לא יכולתי לוותר על האתגר הזה.


אבל, מצד שני- מה לעזאזל מכינים?!

אז אחרי חיפושים מרובים מרובים, אני חושבת שהצלחתי. אולי לא יצאתי הכי מקורית ביקום, אבל תכלס- יצא טעים. מישהו מהמעבדה שלי טען שזה מזכיר לו את קריסמס. קיבלתי את זה כמחמאה.


אז סניקרדודלס- עוגיות קינמון מצופות בסוכר וקינמון, עם סניקרס צ'יפס! או- סניקרס דודלס :)


המתכון נלקח מהבלוג הנהדר Sally's baking addiction (דה, אני לחלוטין מכורה לכל מה שהבחורה הזו מכינה), עם שינויים שלי.


מצרכים:
100 גר' חמאה
130 גר' סוכר (ראו הערות)
1 ביצה
כפית תמצית וניל
190 גר' קמח
חצי כפית אבקת סודה לשתיה
1 כפית קינמון
רבע כפית מלח
2 חטיפי סניקרס בגודל רגיל

לציפוי-
רבע כוס סוכר (50' גרם)
1 כפית קינמון

מה עושים בעצם?
חותכים את הסניקרס לחתיכות יחסית קטנות, ומכניסים למקרר.

בקערת מיקסר מקציפים את החמאה והסוכר לתערובת תפוחה ואוורירית. מוסיפים את הביצה ותמצית הוניל וממשיכים להקציף. במידת הצורך, מגרדים את מה שנשאר על דפנות הקערה וממשיכים להקציף לתערובת אחידה.
מוסיפים את הקמח, הסודה לשתיה, קינמון וקמח. מערבבים  עוד עד לתקבלת תערובת אחידה.
מוסיפים את חתיכות הסניקרס המקוררות לתערובת, ומערבבים ממש מעט ובמהירות נמוכה כדי להטמיע אותם בתערובת. ניתן גם להוציא את הקערה מהמיקסר ולקבל את חתיכות הסניקרס לתערובת בעזרת לקקן או כף עץ.

בקערה קטנה מערבבים את הסוכר והקינמון. יוצרים כדורים מתערובת הבצק ומגלגלים אותם בתערובת הסוכר והקינמון. מסדרים בתבנית מרופדת בנייר אפיה.
אופים בתנור שחומם מראש ל190 מעלות 10-12 דק'. 

הערות:
# לטעמי, העוגיות יצאו ממש ממש ממש מתוקות. מצד שני, אנשים אחרים לא הסכימו איתי. אבל מכיוון שיש יחסית גם הרבה סוכר בעוגיות וגם מכסים את העוגיות בסוכר, וגם יש את הסניקרס בפנים, שהם מוסיפים למתיקות, כנראה בפעם הבאה אשים 100 גר' סוכר (חצי כוס) במקום 130. אולי זה יהיה קצת פחות מתוק. לשיקולכם :)
# ועכשיו- לכו לראות מה שאר חברי הפרויקט הכינו! כאילו, מתכונים של חטיפי שוקולד!! אתם חייבים :)

8 תגובות:

  1. אין לי מילים לתאר כמה בא לי כזה עכשיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם זה עוד היה קיים הייתי מזמינה אותך לאכול

      מחק
  2. איזה רעיון אדיררררררר!
    התמונות הורסות!
    + בהצלחה בסיום התואר השני :)

    השבמחק
  3. וואו, חולה על סניקרס והעוגיות נראות או כה מעולה!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. סניקרס זה חולשה :)
      ותודה!

      מחק