יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

כוכבי אוריאו ושוקולד

אני מודה, עוברים עלי ימים לא קלים ואף לחוצים.
אבל יש כמה דדברים שתמיד מעודדים אותי:

1. כוכבים. מי שמכיר אותי יודע שיש לי חולשה לדברים עם כוכבים. יש לי שני [!!!] זוגות מכנסיים עם כוכבים, חצאית, חולצות, גופיות, סוודרים וכו' וכו'...
2. שוקולד. אני לא צריכה להסביר את זה, נכון?
3. בירה
4. עוד סוגים של אוכל
5. מוסיקה טובה

אז נגיד וניקח את 1- כוכבים, 2- שוקולד ו4-עוד סוגים של אוכל [אוריאו במקרה הזה], ומצב שבו השתגעתי ורציתי להכין משהו מתוק, מעניין ומהיר-  נחבר את כל הדברים האלה יחד- ונקבל דבר מופלא ונהדר.

אה, דבר מופלא ונהדר שייתן לכם תירוץ להשתמש בתבנית הכוכבים שקניתם באמסטרדם לפני חודש ורק חיכיתם להזדמנות!!!

הכוכבים היפים שלי. סליחה על התמונה היחידה, והמכוערת מהטלפון

בגדול- זה הדבר הכי פשוט בעולם, וזו דרך נחמדה להציע משהו שונה לחברים :)

אז התבנית שלי מכילה 12 כוכבים, אבל אתם יכולים להשתמש בכל תבנית שיש לכם באיזה צורה שבא לכם עם כמה שקעים שבא לכם, אבל אז כמובן שהכמויות ישתנו. אז אני אתן את החומרים הבסיסיים עם הכמויות שאני השתמשתי בהם. זה נורא נורא פשוט.

100 גר' שוקולד לבן
50 גר' שוקולד מריר
4 עוגיות אוריאו

מה עושים בעצם?
ממסים את השוקולד הלבן- או בפולסים קצרים במיקרו [זהירות, שוקולד לבן נוטה להשרף מהר..] ומערבבים כל פעם לראות אם התחיל להנמס, או בבן מארי.
שהשוקולד מומס ממלאים את השקעים בתבנית, דופקים את התבנית נגד השיש כדי להוציא את הבועות, הופכים את התבנית חזרה מעל הקערה ודופקים עליה כדי להוציא את שאריות השוקולד מהשקעים. אנחנו רוצים שתשאר שכבה דקה של שוקולד לבן בשקע. מכניסים למקפיא לכ-10 דק' כשהתבנית הפוכה.
בנתיים, ממסים שוקולד מריר [בפולסים קצרים במיקרו או בבן מארי]. שוברים את עוגיות האוריאו לשברים קטנטנים ומערבבים עם השוקולד המומס.
מוציאים את התבנית מהמקפיא וממלאים את השקעים בתערובת השוקולד והאוריאו. מכניסים למקפיא שוב לכרבע שעה.
מחלצים את הכוכבים מהתבנית.

אם בא לכם- ממסים עוד קצת שוקולד מריר [ברמת ה2-4 קוביות], ממלאים שקית קטנה או שקית זילוף שמכינים מנייר אפיה, עושים חור קטן ומזלפים מעל הכוכבים לקישוט.

שומרים בקירור, ומתענגים על כל ביס.

הערות:
# חשוב מאוד!! כפי שכבר ציינתי, הכמויות ישתנו לפי התבנית, גודל השקע, מספר השקעים... אז הצטיידו בשוקולד ועוגיות ספייר.
# דבר שני- אתם יכולים לשחק עם סוגי השוקולד כאוות נפשכם
# תביאו לחברים שלכם, הם ממש יתלהבו ואתם תהנו מהעובדה שכל הסיפור לקח בקושי חצי שעה עבודה.


2 comments:

  1. כל מילה חקוקה בסלע, הרגשתי שהכוכבים האלה נפלו עליי מהשמיים ❤️

    השבמחק
  2. נראה פשוט חמוד להפליא!

    השבמחק