יום שישי, 9 במאי 2014

גלידת בננה וחמאת בוטנים

היוש.
יש לי את המתכון הכי פשוט ביקום, להכין את אחד הדברים היותר טעימים שתטעמו. במידה ואתם אוהבים בננות וחמאת בוטנים, כמובן.



באמת. קל קל קל קל.

רק צריך טיפה סבלנות. וזה לא משהו שחסר לנו, נכון?

לא, לא נכון. זה שקר. היה לי מאוד קשה עם כל השלבים האלה של "לחכות".


טוב תכלס היה לי עוד שקר. זה לא ממש גלידה. אין פה שמנת וכאלה. זה יותר.. סורבה. אבל מושלם.

וזהו. מפסיקה לשקר לכם יותר להיום.

אבא שלי הציע לי להכין את המתכון הזה כתוספת לפופ טארטס בננה וריבת חלב שהכנתי עבור הפרויקט של "כחומר ביד הבלוגר". וזה היה רעיון גאוני. הם היו פשוט זיווג משמיים.

תזכורת לשילוב הממש מוצלח הזה
הגלידה לא באמת צריכה זיווג, היא שווה גם לבד. היא גלידה עצמאית ולא צריכה מאפים שיתנו לה בטחון. אבל זה עדין רעיון מושלם לאכול אותה לצד משהו.

בקיצור- הכינו את עצמכם למתכון הפשוט בהיסטוריה, והעובדה שהוא פשוט לא מורידה מכמה הוא נהדר.


אני הכנתי קצת. כאילו, בערך שתי מנות לאנשים רגילים, או מנה אחת גדולה לאיש רגיל אחד. אבל אם בא לכם לפרגן לעצמכם בכמות קצת גדולה יותר- הכפילו ושלשו כמויות.

מצרכים:
2 בננות
כף חמאת בוטנים [די גדושה]
כף דבש

מה עושים בעצם?
חותכים בננות בשלות לחתיכות יחסית קטנות ושמים במקפיא. מחכים עד שהבננות קפואות לחלוטין.
את חתיכות הבננה שמים במעבד מזון. מוסיפים חמאת בוטנים ודבש ומעבדים עד שמתקבל מרקם חלק.
מעבירים לכלי ושמים במקפיא.

זהו! נכון שזה מביך כמה שזה קל?

עכשיו, אפשר גם לטבען את הגלידה הזו ממש בקלות, לאלה שלא אוכלים דבש- ניתן להמיר אותו כמובן בסילאן או מייפל.

פנקו את עצמכם בדבר המופלא הזה עם בואו של הקיץ :)

12 תגובות:

  1. התמונות מהממות! והגלידה בכלל נשמעת גן עדן! אהבתי ביותר :)

    השבמחק
  2. נפלא! מפעים! מושלם!
    בא לי!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מושלם! כדאי להכין! :)

      מחק
  3. מה דעתך על זיווג של בננות ונוטלה? לא בא לי חמאת בוטנים...

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע לי זיווג מושלם! אבל הייתי מוותרת על הדבש במקרה הזה :)

      מחק
  4. בא לי בא לי ויש לי את כל המצרכים!
    אם אוסיף יוגורט?

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שזה יהפוך את זה לקצת נוזלי מידי, אז אולי הייתי מוסיפה עוד בננות וחמאת בוטנים יחד עם היוגורט :)
      אשמח לשמוע איך יצא!

      מחק
  5. שכחתי לעדכן :)
    לא הייתי לי ריבת חלב בבית, אז הכנתי עם ממרח לוטוס, ללא היוגורט.
    יצא טעים ומרענן.
    תודה :)
    שני

    השבמחק
  6. התכוונתי חמאת בוטנים..

    השבמחק