יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

ג'ינג'יות- חיתוכיות חמאת בוטנים

המצב קשה אם החלטתי לאפות בדירה שוב. זה רק אומר שמלא זמן [שבוע וחצי..] לא עשיתי זאת וממש היה לי חשק.


אז חשבתי-מה יכול לסבול מטבחוני הקטנטן והטוסטר אובן שלי?
בראוניז חמאת בוטנים! שרציתי להכין כבר מלא זמן.
וברצינות- המתכון הזה כולל זמן אפיה לוקח כולו 40 דקות. זה פינאטס! [כן, זה נאמר לחלוטין בכוונה :P ]


עכשיו בואו נחזור רגע למונח "בראוניז חמאת בוטנים". כל הרעיון מאחורי הבראוניז זה שהן בעצם.. טוב.. חומות.
וזה לא חום. טוב.. חום בהיר. אבל זה לא חום! הרי במכינים בראוניז משוקולד לבן הן "בלונדיז".
אז אם שוקולד לבן הן בלונדיניות, ושוקולד מריר הן ברונטיות- חיתוכיות חמאת הבוטנים נועדו להקרא ג'ינג'יות.

לפני
אחרי
 ומי שרוצה בראוניז שוקולד, עם שמץ של חמאת בוטנים, מוזמן למצוא אותן פה.


אז קבלו אותן- חיתוכיות חמאת בוטנית מהירות וטעימות ממתכון שנרקם אתמול בערב.

מצרכים:

100 גר' חמאה
5 כפות גדושות חמאת בוטנים
1 כוס סוכר
2 ביצים
חצי כפית אבקת אפיה
1 כוס קמח
100 גר' שוקולד מריר

מה עושים בעצם?

ממסים יחד חמאה וחמאת בוטנים [אפשר בסיר קטן על הגז, או במיקרו- כמו שאני עשיתי]. מוסיפים סוכר וביצים ומערבבים לבלילה אחידה. מוסיפים את אבקת האפיה והקמח ומערבבים רק עד להטמעה.
קוצצים את השוקולד המריר [או משתמשים בשוקולד צ'יפס], מוסיפים לתערובת ומערבבים.
יוצקים לתבנית, ואופים בתנור שחומם מראש ל180 מעלות כ22-25 דק'.



הערות:
#העיסה לפני האפיה יוצאת די מוצקה, שזה לא מאוד בראוני-לייק. אבל התוצאה הסופית יוצאת בסדר גמור. [דאגתי שראיתי את זה, כבר דמיינתי איך אני זורקת את כל התבנית לפח.. אבל יצא אחלה אחרי אפיה].
# אני השתמשתי בחמאת בוטנים צ'אנקי. לדעתי זה מגניב כי זה מוסיף גם את חתיכות הבוטנים. אבל אם אתם ממש אנטי- לכו על חלקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה