יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

מה בלוג עכשיו?...

מה גחמה של אמצע לילה יכולה לעשות. 
איזה אופציות כבר היו לי? אני אוהבת לאפות [ולפעמים גם לבשל]. אני אוהבת לצלם, בעיקר את האוכל שאני מכינה. פשוט נדחקתי לפינה. זה היה חייב להגיע.
ואני גם בת של שף, אז בכלל...!

אז הנה, אני פה. עם בלוג.. אוכל.. נראה לי.

אבל איך אני אתחזק בלוג אוכל?! זה ממש הרבה השקעה! זה להכין כמה דברים בחודש, ולצלם אותם, ולכתוב.. ויש חגים! ויש כל מיני ימים מיוחדים שבלוגרי אוכל חוגגים! [מישהו אמר יום נוטלה?! :D ] ואני בכלל סטודנטית שגרה בדירה בלי תנור..
ואיך אני אמורה לכתוב בלוג אוכל, שאת רוב המתכונים שלי אני בעצם לוקחת מ... בלוגי אוכל?!...

ובכלל, אני לומדת מדעי החיים. וחשבתי כמה מגניב זה יכול להיות- לשלב מדע ואוכל. כמוה. היא נהדרת.
נה.. אני רחוקה מידי מלהגיע לשם..

אז איך זה יקרה? אני לא יודעת. 

ואפילו אין לי מתכון לפרסם עכשיו..

אולי אני פשוט אשים תמונה של משהו שהכנתי כדי שתדעו שיש לי את היכולת לעשות את זה.. כן?.. זורם?..



ממ וזהו בנתיים..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה